مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 23:052020-12-10فرهنگي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 20 آذر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، عبدالمالک شنبه راده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: با اختصاص چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی عملیات حفاظت، آماده سازی و مرمت شهر تاریخی سیروان آغاز می شود.

وی افزود: شهر تاریخی سیروان مربوط به دوره ساسانیان است و در این شهرستان، روستای سراب کلان واقع شده و این اثر در سال 1380 با شماره ی ثبت 4165 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

ایلام، رتبه برتر کشور را در کنترل ترددها کسب کرد  سرهنگ  رضا همتی زاده پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا در استان با توجه به مشارکت خوب مردم استان در بین سایر استان ها ایلام حائز رتبه برتر در خصوص رعایت ترددهای غیرضروری شد.

وی افزود: در روزهای پایانی هفته خط قرمز پلیس راه استان تفرجگاه ها و آرامستان ها است و از همه مردم استان تقاضا داریم همکاری لازم با پلیس راه و نیروی انتظامی را داشته باشند.

کلنگ ساخت مدرسه 6 کلاسه در روستای زیرتنگ بیجنوند به زمین زده شد اکبر زمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول گفت: این فضای آموزشی توسط خیر تهرانی و در زمینی به مساحت کلی یک هزار و 470 متر مربع و زیربنای 700 متر مربع در 2 طبقه ساخته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام